åska & regn

Vaknade i natt av ett riktigt åskväder. Det small så man trodde att åskan slagit ner precis bredvid min bungalow. Måste erkänna att jag var lite smått skakis.
Vaknade igen runt 8 i morse av att det blev strömavbrott och regnet vräkte ner. Skönt tänkte jag, då blir det en dag inne på rummet med en bok och lite filmer. :p men nej, sen bröt solen igenom lite grann och jag simmade några längder i poolen. Var och käkade nyss med Johanna och Elin. Åkte en sväng till Tesco också och köpte en mobil!
Är inte nöjd över att det inte finns svenska i den, hatar att skriva utan ordlista...



Nu ska jag hämta upp Zak på piren. Har trott hela dagen att han ska komma tillbaka imorgon men nu ringde han och sa att båten kommer in om 10 min!
Han är inte den enda som lurat mig idag, Johanna drog ett riktigt dåligt aprilskämt i morse. Törs nästan inte skriva ner det, skäms över att jag gick på det. Får skylla på att jag inte riktigt hade vaknat. :p haha

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0