Lördag 7 feb




har precis kommit hem från jobbet så jag sitter här i sängen med en tallrik yoghurt och en smörgås.
är sjukt trött... frida och patrik bjöd nämligen med oss på restaurang igår när zak var klar med alla möblerna. vi käkade på gamla bill och bull, kommer inte ihåg vad det heter nu. :p Jätte gott!!! både förrätt, varmrätt och efterrätt. sen blev det ju såklart några glas vin och några cosmopolitan. :) när vi käkat klart gick vi vidare till katalin där det blev några glas till innan vi åkte taxi hem. blev mycket senare än vad vi hade räknat med så jag somnade väl inte förrän halv 3 lr nått, så upp och jobba imorse.. ända till 16.
ska kanske jobba i natt också. någon som var sjuk och dom hade problem med att få in någon, jag är ju aldrig omöjlig. :)

nej, så nu ska jag sova en stund så man orkar hålla sej vaken i natt!



Kommentarer
Postat av: M

tack :)

2009-02-07 @ 17:14:22
URL: http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0